מוצרי הנעה ורובוטים
ייצוג חברות רבות בתחום
רחוב עמל 32 פתח תקווה
עמוד הביתצור קשר אודותEnglish
עמוד הביתצור קשראודותEnglish

פתרון ייעודי למערכת הנעה ובקרה של רובוט קוטף תפוחים

נדרשנו לפתרון ייעודי למערכת הנעה ובקרה עבור פיתוח של רובוט ייחודי בעולם לקטיף תפוחים. הרובוט בעל 12 זרועות קוטף תפוחים באופן אוטונומי לחלוטין ויודע לבחור את התפוח הנכון לפי גודלו וצבעו. התאמנו לדרישת יצרנית הרובוט פתרון משלב הייעוץ הראשוני דרך המכלולים הרבים שהתאמנו לדרישות התובעניות. בתכנון וביצוע הפרויקט התמודדנו עם העובדה שהרובוט הוא למעשה מערכת חקלאית עם דרישות משלה, כגון מתח לא יציב (הזנת חשמל מגנרטור); הרובוט עובד בתנאי סביבה קשים במיוחד (חום, קור, ולעיתים גשם ואף ברד).
בלב הרובוט הותקן בקר תנועה מבוסס PC של חברת Omron Delta Tau, שתוכנת על ידי מהנדסינו. המחשב של יצרנית הרובוט עם מערכת הוויז'ן סיפק את הקואורדינטות לבקר התנועה והנחה אותו היכן לקטוף ומתי. לאחר קבלת הנתונים, בקר התנועה, לאחר שווידא שאין התנגשות עם זרועות אחרות שפועלות באותו אזור, ביצע את פעולת הקטיף.
מדובר במערכת עמוסה ושופעת במערכות שונות שצריכות לדבר האחת עם השנייה במהירות ובאמינות; הותקנו קרוב ל-60 מנועים אינטגרליים חדשניים מתוצרת AXOR. במנועים אלה, הדרייבר והבקרה נמצאים במנוע עצמו כך שאין צורך בדרייבר חיצוני, דבר המקטין באופן משמעותי את מבנה המערכת ואת לוח החשמל; רשת תקשורת אחת (EtherCat) קישרה בין כל המנועים לבקר התנועה; אל המנועים התאמנו תמסורות פלנטריות מתוצרת SIBONI וכבלי תקשורת וI/O – של חברת EUMAX .
אב-טיפוס ראשון של המערכת יוצר ונבחן במספר אתרים בארץ ובעולם לקראת ייצור סידרתי.





צור קשר

שם פרטי:
שם משפחה:
טלפון:
אימייל:
רישום לניוזלטר
הודעה:
נא הקלד את הספרות שבתמונה:
  החלף תמונה